Myllärin Luomu -brändiuudistus on Kauden Kiinnostavin Uutuus

Myllärin Luomu -brändiuudistus on valittu Subin Kauden Kiinnostavin Uutuus -kilpailun voittajaksi. Kauden Kiinnostavin Uutuus -kilpailussa palkitaan mainostajan markkinoille tuoma uutuus tai uudistus. Uutuus voi tarkoittaa tuote- tai palvelu-uutuutta, uutta mainonnan konseptia, uutta brändipositiota tai vaikka pakkausuudistusta.

Raati perustelee voittajakampanjan valintaa seuraavasti: ”Helsingin Mylly on tehnyt onnistuneen brändiuudistuksen, joka on näkynyt myös myynnissä. Visuaaliset, viestinnälliset ja tuoteportfolion uudistukset tähtäävät siihen, että trendikäs luomu valloittaa jokaisen suomalaisen puurolautaset ja leipätaikinat.”

Tutustu kilpailuun ja katso markkinointijohtaja Riitta Salenius-Melan haastattelu: http://spotti.fi/kauden_kiinnostavin_uutuus#voittaja

Lisätiedot
Helsingin Myllyn markkinointijohtaja Riitta Salenius-Mela, 0405009841
riitta.salenius-mela(at)helsinginmylly.fi
www.helsinginmylly.fi

Helsingin Mylly Oy on vuonna 1934 perustettu perheyritys, joka valmistaa sekä tavanomaisesta että luomuviljasta laadukkaita viljatuotteita kotitalouksien ja leipomoiden käyttöön. Yritys on erikoistunut luomuviljatuotteisiin ja on yksi Euroopan suurimmista luomukaurahiutaleiden valmistajista. Helsingin Mylly työllistää 60 henkeä, ja sen liikevaihto on noin 25 miljoonaa euroa. Helsingin Myllyn tuotantolaitokset sijaitsevat Järvenpäässä, Vaasassa ja Balti Veski AS -nimisenä Virossa.